90 Day Fiance: The Other Way Strikes Back! Out Of The Frying Pan
S1, A5: Ariela en Biniyam kijken terug naar de geboorte van hun zoon. Tim complimenteert Melyza's slaapkamertalenten, terwijl Brittany reageert op kritiek op sociale media.