Sex and The City Out of the Frying Pan
S6, A16: Aleksandr heeft weinig begrip voor Carries gevoelens over Samantha's kanker. Miranda wil verkassen naar Brooklyn. Charlotte krijgt een hondje dat ze Elizabeth Taylor doopt. Samantha's begint met chemo.