Knabbel en Babbel Rescue Rangers Out to Launch
S1, A6: De Rescue Rangers bezoeken het Space Centre om een lancering te zien. Nadat ze de testapparatuur in het Astronaut Training Centre hebben uitgeprobeerd, komen Knabbel en Babbel vast te zitten in een ruimtepak en worden ze aan boord gebracht van het ruimtevliegtuig dat wordt gelanceerd. Wanneer de astronauten een satelliet in de ruimte uitzetten, wordt het ruimtepak per ongeluk ook uitgezet. Dottie ontwerpt een door TNT aangedreven raket en vliegt met Monterey en Zipper de ruimte in om Knabbel en Babbel te redden en weer naar huis te liften in het ruimtevliegtuig.