Justified Over de berg
S5, A4: In de zoektocht naar een vermiste overheidsinformant komt Raylan (Timothy Olyphant) lijnrecht tegenover zowel de Crowder- als de Crowe-clan te staan, terwijl een impasse met Cousin Johnny (David Meunier) een sterke rivaal voor de drugshandel van Boyd (Walton Goggins) oplevert. Een onderzoek naar de dood van maffiabaas Nicky Augustine dreigt Raylan als schuldige aan te wijzen.