Over het lichaam Hand van God
S1, A3: KD wordt in de gaten gehouden, de Brooks-deal loopt gevaar en Pernell moet een psychische evaluatie halen, officieel excuses aanbieden en vuiler spel spelen dan ooit tevoren. Jocelyns verdriet heeft tot een gevaarlijk ritueel geleid en Crystal zet de advocaat onder druk om haar schoondochters zaak te laten vallen. Bij Hand van God bereiden Alicia en Paul een geruchtmakende maaltijd voor daklozen.