S1, A5: Kranthi en Ranga vervolgen hun onderzoek en stuiten onverwacht op een lijk. Sagar volgt Kiran Reddy, de onderzoekster en presentatrice van de YouTube-show Ghost Shadows, en komt erachter dat Ravi onderzoek doet naar de zelfmoorden van journalisten. Sagar krijgt weer een krantenknipsel met een onheilspellende boodschap.