Smallville Pandora
S9, A9: Tess ontvoert Lois om haar herinnering aan de toekomst te ontdekken, waarin Metropolis onder Zods heerschappij is en waarin Clark machteloos is onder de rode zon. Clark neemt een belangrijke beslissing over Zod.