S1, A1: Bekroond actrice en zangeres Kristin Chenoweth keert terug naar haar thuisstaat Oklahoma om de beruchte moord te onderzoeken op drie jonge meisjesscouts die vermoord werden aangetroffen na hun eerste nacht op kamp.