S1, E2: The Passage trial begins. The defense does everything to undermine crown witness La Serpe, putting them directly at odds with the OM. His reliability and thus the deal are put to the test. The revelation that he may have been involved in yet another murder intensifies the case and raises the question of whether the OM will uphold this crown witness at all costs.