S1, A3: Wasicsko bereikt een consensus en jaagt het huisvestingsplan erdoor. Er wordt concreet werk gemaakt van de bouwplannen. Maar het wordt al snel duidelijk dat Wasicsko een hoge politieke tol zal moeten betalen.