S1, E4: The appeal starts, and to the defense's astonishment, the OM teams up with a second crown witness: Fred Ros, sentenced to 30 years in the Passage trial, striking a deal. His possible role in Cor van Hout's liquidation and his deep case knowledge raise ethical concerns. The complexity escalates as the two crown witnesses contradict each other. How far will the OM push?