Pact with the Devil, In the Chokehold of the Passage Trials. Part 5: Open Sewer
S1, E5: The spirit of Willem Holleeder hovers over the Passage trial. The nature of the relationship between Soerel and Holleeder becomes an increasingly significant point of attention. Why was Soerel on Holleeder's hit list and what did that mean for his statements in court? The friction between defense and media grows larger. The impact of harsh media coverage on Soerel's family is significant.