S1, A5: Karen is bezig met het schrijven van haar boek over haar jaren in Oost-Afrika, iets waar Gyldendal zeer in geïnteresseerd is. Ondertussen zit een teleurstellende recensie over Seven Gothic Tales haar dwars.