S1, A5: Gesterkt door de erkenning voor zijn rechtvaardige strijd in de oorlog rond de sociale huisvesting, begint Wasicsko zijn politieke comeback te plannen. Intussen worden de inwoners voor de nieuwe sociale woningen gescreend en geselecteerd.