S1, A6: Het oriënteringsproces doet velen twijfelen of verhuizen naar een vijandige buurt wel een goed idee is. Mary Dorman krijgt een verbazingwekkende taak opgelegd. Krijgt de politieke carrière van Nick Wasicsko een vervolg?