S1, A2: TIGER is een zeer gedetailleerde documentaire in twee delen over de opkomst, de val en de comeback van het idool Tiger Woods, aan de hand van nooit eerder vertoonde beelden en onthullende interviews met de mensen die Tiger het best kennen.