Class of '09 Part of Something
S1, A1: De klas van '09 ontmoet elkaar voor het eerst in Quantico. In het heden rondt agent Poet een uitdagende undercoveroperatie af, om vervolgens weer in een andere te worden gestort. In de toekomst, nu het bureau radicaal is veranderd, bereikt Poets carrière een dieptepunt.