S2, A8: Sydney, Jack en Irina moeten hun meningsverschillen opzijzetten en zich voordoen als één blije familie om zes kernkoppen van een vijandig land in handen te krijgen. Sloane vertelt de wantrouwige medewerkers dat Mr Sark bij SD-6 komt werken. Vaughn moet wellicht Will z'n onderzoeksopdracht voor de CIA afnemen. Sloane wordt benaderd door een onbekende groep die beweert dat Emily nog in leven is.