The X-Files Patiënt X
S5, A13: Nadat een groep buitenaardse ontvoerden levend wordt begraven door gezichtsloze aanvallers, onthullen de agenten bewijs dat de gebeurtenis in verband staat met kolonisatie door buitenaardse wezens.