Payday
S1, A3: Voor zijn 15e verjaardag daagt Will Blood uit voor een gevecht met echte zwaarden als zijn volwassenheidsceremonie. Aan de andere kant vraagt Gus aan Will of hij expres wil verliezen. Zonder de kans om Gus te vragen over die dag in de ruïnes, marcheert Will naar zijn gevecht met Blood.