The Rookie: Feds Pech
S1, A3: Garza's eenheid raakt betrokken bij een ingewikkelde ontvoeringszaak waarbij een verboden relatie tussen twee rivaliserende drugsbendes betrokken is. Ondertussen komt Simone's liefdesleven op stoom; Laura komt oog in oog te staan ​​met haar verleden en Carter probeert opnieuw contact te maken met zijn vrouw.