S7, A5: Jess probeert Winston gerust te stellen over zijn naderende vaderschap en spoort zijn vader op, die hij al heel lang niet meer heeft gezien. Ondertussen gaat Schmidt voor het eerst na de geboorte van Ruth weer aan het werk.