S1, A5: Het laatste stierengevecht van het seizoen komt eraan. David ontdekt waar Maestro vandaan komt en ontmoet zijn familie. Terwijl de groep zich voorbereidt op het einde van het seizoen, denkt iedereen na over de toekomst. Nu het afscheid nadert, voelt David zich steeds meer verbonden met Maestro’s entourage en wordt zijn band met de groep hechter.