Say Yes to the Dress Performance Piece
S13, A2: Tony Danza maakt zijn debuut in de salon om zijn tegenspeelster te helpen bij het vinden van bruidskleding voor haar rol in hun nieuwe Broadwaymusical Honeymoon in Vegas.