NYPD BLUE Personal Foul
S1, A6: Kelly wordt gedwongen een goede vriend te arresteren nadat bij een vechtpartij op het basketbalveld een andere vriend sterft. Ondertussen krijgt Sipowicz vermoedens bij het onderzoek naar een schietpartij waarbij een vrouw wordt gedood maar haar man overleeft.