S4, A11: Wanner Brian naar een ouderavond gaat, ontmoet hij Megs lerares en hij gaat met haar daten. Door deze nieuwe relatie komt Peter en Brians vriendschap onder druk te staan, en Peter vindt troost bij zijn nieuwe beste vriend, James Woods. Ondertussen zorgt 'The Da Vinci Code' voor slapeloze nachten bij Stewie.