Phillip Goldstein
S1, A8: Eddie probeert bevriend te raken met het enige andere Chinese kind op school, maar hij wordt teleurgesteld nadat hij erachter komt dat ze niets met elkaar gemeen hebben. Louis voelt zich verraden als Mitch een baan accepteert bij de rivaal Golden Saddle.