Piece Of My Heart
S4, A13: Addison keert terug naar Seattle Grace om te opereren en wordt verrast door de veranderingen in de levens van haar voormalige collega's. Derek en Merediths krijgen hun eerste patiënt voor hun klinische proef. Rebecca heeft schokkend nieuws voor Alex.