Piep betekent piep
S3, A9: Jimmy confronteert Sabrina omdat ze alleen de leuke dingen doet met Hope en niet het zware werk als ouder. Sabrina krijgt de kans om te bewijzen dat hij ongelijk heeft wanneer Jimmy een dagje met Barney meegaat als Natesville-agent en hij haar achterlaat met Hope. Virginia en Burt zijn vastberaden een eekhoorn te vangen die alle andere eekhoorns in de buurt lastigvalt.