The Killing Pilot
S1, A1: Op haar laatste dag op het werk raakt inspecteur Sarah Linden geïnteresseerd in een nieuwe zaak: de verdwijning van het tienermeisje Rosie Larsen. Mitch en Stan Larsen doen er alles aan om hun dochter te vinden nadat ze niet op school is verschenen.