Motorheads Pilot
S1, A1: Caitlyn en Zac Torres navigeren de hiërarchie op de middelbare school en proberen de donkere wolk van hun vader te vermijden. Logan heeft het financieel zwaar. Caitlyn ontmoet Curtis, een loner die zich tussen z'n vader, de sheriff en z'n broer, een lokale crimineel, in bevindt. Zac wordt vrienden met de 'onpopulaire' Marcel en jaagt straatrace-kampioen Harris Bowers tegen zich in het harnas.