S1, A1: Drie vrienden uit Los Angeles genaamd Melanie (Valerie Bertinelli), Joy (Jane Leeves) en Victoria (Wendie Malick) boren aan een vliegtuig naar Parijs om Melanie's vervreemde echtgenoot Anders tegen te komen, die pas bij een andere vrouw betrokken is. Net zoals Melanie verwoest is, zorgt een bliksemstorm ervoor dat het vliegtuig een noodlanding maakt in Cleveland, Ohio.