9-1-1: Nashville Pilot
S1, A1: Een krachtige tornado raast door Nashville en bedreigt een countryfestival. Commandant Don Hart leidt brandweerkazerne 113 op een huiveringwekkende reddingsmissie. De familie Hart krijgt het zwaar te verduren als een lang bewaard geheim aan het licht komt.