Pretty Little Liars Pilot
S1, A1: In de eerste aflevering geloven vier 16-jarige meisjes dat hun geheimen voor altijd veilig zijn nadat hun vriendin op mysterieuze wijze is verdwenen. De waarheid is misschien maar één sms'je van ze verwijderd.