S1, A1: De goedbedoelende 23-jarige Jimmy Chance heeft een onenightstand met een gezochte misdadigster (gastactrice Bijou Phillips) en eindigt als vader van een druk meisje. Geïnspireerd om het juiste te doen voor zijn dochter, moet hij zijn niet zo enthousiaste ouders en oma (gastactrice Cloris Leachman) overtuigen om hem te helpen haar op te voeden.