S1, A1: De Leafs beginnen goed, maar hoofdcoach Sheldon Keefe wil dat het team zich blijft concentreren op het opbouwen van Stanley Cup-routines om vanaf het begin de play-off-stijl in het spel van het team te brengen. Thornton breekt een rib. Matthews en Keefe hebben verschillende gedachten over de strategie van het team in Edmonton. Een bezoek aan Ema en Brian Matthews in Arizona.