Lab Rats Plet, Sloop & Smelt Deel 1
S1, A1: Nadat hij intrekt in het nieuwe huis van zijn stiefvader, vindt Leo een geheim laboratorium in de kelder en is hij verheugd om daar Chase, Adam en Bree te ontmoeten – bionische klonen die deel zijn van een supergeheime operatie voor het leger. De superintelligente en rijke uitvinder Davenport heeft ze tot nu kunnen verbergen voor de wereld en heeft ze niet behandeld als gewone tieners en mensen. Leo wordt vrienden met ze en wanneer ze stiekem een dag naar school gaan met Leo, besluit Davenport ze naar een andere plek te sturen.