S4, A5: Matt vraagt iemand om mee te gaan naar Wilhelmina's benefietavond. Daniel huurt Natalie in als zijn nieuwe assistente, waardoor Betty zich afgedankt voelt. Amanda houdt iets achter voor Betty, en Daniel ontdekt dat zijn moeder een verleden heeft met Cal Hartley.