S4, A6: Agent Nolan en zijn team zijn op jacht om een begraven goudvoorraad terug te halen voordat schatzoekers gewond raken. Ondertussen moet Bradford de oudste agent op het bureau aanmoedigen om met pensioen te gaan en hem uit te nodigen om met hem mee te rijden.