Butterfly Pohang
S1, A4: Nadat ze Oliver hebben ontvoerd, gebruiken David en Rebecca de informatie die ze hem hebben ontfutseld om een plan te bedenken om Juno te pakken en ze terug te brengen naar Seoul, waar Gun en Caddis wachten.