Scream Queens Pompoenenveld
S1, A5: Binnenkort is het Halloween en decaan Munsch maakt een aankondiging die het leven op de campus beïnvloedt, maar vooral Chanels plan. Chanel wil een pompoenveldfeestje geven ter ondersteuning van haar Kappa Kappa Tau-voorzitterscampagne. Ondertussen leiden Grace en Pete een zoekactie naar een vermiste vriend, wat hen dichter brengt bij de Rode Duivel dan ooit tevoren. Chanel #3 en #5 leren hoe het leven er zonder Chanel uit zou zien.