It's Always Sunny in Philadelphia Pop-Pop: de uiteindelijke oplossing
S8, A1: Dennis en Dee's lijdende grootvader Pop-Pop kwijnt weg in het ziekenhuis, en ze moeten beslissen of ze de stekker eruit trekken of niet. Maar het wordt ingewikkeld als de bende meer te weten komt over Pop-Pops geschiedenis als nazi en Mac, Charlie en Frank op zoek gaan naar de oorlogsbuit van de oude man.