S3, A7: Vics vakantieweekend loopt in het honderd wanneer een ongeluk ervoor zorgt dat zij en haar man Sean (terugkerende gastrol van MICHAEL MOSLEY) worden ontvoerd. Om hen te redden, sluit Walt een onwaarschijnlijk verbond.