Practicum?!
S6, A7: Wanneer Evan zich meer gaat gedragen als een typische puber, maakt Jessica zich zorgen dat zijn toekomst als hoofdarts in gevaar komt. Ondertussen heeft Eddie besloten om Allen Iverson als zijn 'held' te gebruiken voor een opstel, waarbij hij Louis op een missie stuurt om te bewijzen dat hij die titel net zo waardig is.