The Disappearance of Nagato Yuki-chan Precious Place
S1, A1: With Christmas around the corner, Yuki Nagato and her fellow Literature Club members are planning to hold a Christmas party in the clubroom. One of Yuki’s wishes for the party is to eat turkey, which ends up landing her in a series of weird competitions.