Once Upon a Time Pretty in Blue
S7, A8: In een poging om Alice tegen te houden die overstuur probeert weg te lopen, volgen Henry en Ella haar naar Wonderland. Eenmaal daar realiseert Henry zich dat Ella een verrassende connectie heeft met deze vreemde wereld. In Hyperion Heights ontmoet Jacinda een oude vriend in een laatste poging om voogdij over Lucy te krijgen.