S1, A5: Wanneer blijkt dat openbaar aanklager Harvey Dent vergiftigd is tijdens een etentje ontdekt Batman tot zijn afgrijzen dat Poison Ivy, een schurk met een obsessie voor planten, zijn tafelgenote was.