Smallville Prey
S8, A6: Clark onderzoekt een recente aanval en vreest dat de aanval het werk is van een seriemoordenaar. Davis vreest dat zijn black-outs kunnen betekenen dat hij de seriemoordenaar is en biecht zijn vermoedens op aan Chloe.