S1, A6: Judy vraagt haar vlam mee op date naar het meest romantische schoolfeest van het jaar, maar beseft niet dat hij een oogje heeft op iemand anders. Ondertussen komt de broer van Beef, Brian, op bezoek uit Anchorage.