S1, A1: Avinoam probeert zijn hogere officiers wanhopig te overtuigen dat een aanval dreigt. Alush en Marco zoeken hulp voor hun medesoldaat en activist voor sociale gelijkheid, Melakhi. Meni krijgt zorgwekkend nieuws over zijn zoon.